Un viaghju pueticu – Un viaghju versu u lavu Qiandao

U 17 d'ottobre, i culleghi di u primu dipartimentu cummerciale sò pronti per andà in u bellu lagu Qiandao, è l'ora felice hè in traccia di principià!

wqesd

U tempu di quellu ghjornu era assai rinfrescante, è u paisaghju nantu à a strada era ancu bellu. A vegetazione verde smeraldo è i vari edifizii à distanza anu furmatu un quadru naturale cù u celu turchinu, chì hà fattu chì a ghjente si sentessi megliu.

In a risa longu u caminu, dopu à più di 2 ore di vittura, tutti sò ghjunti finalmente à a villa chì era digià stata prenotata. A villa hè situata annantu à e rive di u bellu lagu Qiandao. Aprite a finestra è pudete avè una vista panoramica di u paisaghju esterno, fate un soffiu d'aria fresca, è lavate l'anima. Ci sò altalene, diapositive, fangu DIY è altre facilità d'intrattenimentu fora, è i zitelli si divertenu ancu

sadwqd

U primu dopu meziornu di l'itinerariu hè u famosu Ponte di Osservazione Tianyu. U Ponte di Osservazione Tianyu hè situatu nantu à a Muntagna Tianyu. A muntagna ùn hè micca alta. L'altitudine hè trà 235 è 310 metri. Hè a megliu piattaforma di visualizazione per u lavu Qiandao. Dopu avè scalatu cù successu in cima, stendu nantu à a piattaforma di vista nantu à a cima di u Monti Tianyu, hà l'impetu di "esse in cima di a muntagna è affaccà e muntagne". A piattaforma di osservazione hè alta nantu à a cima di a muntagna, cù una vista larga è una vista panoramica di u paisaghju circundante, u flussu senza fine di u Ponte di u Lago Qiandao, u più bellu tramontu di u Lago Qiandao, è questu lagu è paisaghji di muntagna unichi.

wqwe2

A seconda tappa-Baia Hongye.
A Baia Hongye appartene à a Zona Scenica di Pingfeng in a zona di u lagu centrale di a Zona Scenica di u Lago Qiandao. Hè situatu trà a penisula Xiaojinshan è l'Isule Jinxian, comunemente cunnisciute cum'è Xiaojinshan. U livellu in a baia hè cum'è un spechju, u lavu hè chjaru è turchinu, è i riflessi di e muntagne è di e fureste sò chjaru è luminosu; l'isule sò verticali è orizontali, è u terrenu hè riccu, cù vette, valli è pendii, è hè chjamatu labirintu d'acqua

qwesfas

Senza sapella, u tempu hè ghjuntu à a sera, è u celu brusgiava. Tuttu u mondu si ne vultò à a villa, è hà cuminciatu a vita notturna allegra!
Tutti si sò riuniti intornu à u divanu per fighjà u ghjocu, l'intrattenimentu è a manghjà, chì parevanu assai boni in sta notte di pioggia.
Ricertamenti, un filmu "A mo cità nativa è eiu" hè esaminatu in tuttu u paese. Frà elle, a Scola Primaria di Fuwen Township cù case di vitraghju impressiona a ghjente di tuttu u paese. Questa hè a nostra destinazione u ghjornu dopu.

eefs

A casa arcubalenu in muntagna piatta i sogni di fole d'infanzia. 26 culori sò intrecciati. A casa di vetru davanti à voi hè diventata a residenza di e fate. U vetru trasparente hè dipintu cù culori di sognu. A casa sottu u celu turchinu hè luminosa è bella. Soffia i nivuli bianchi, lascendu daretu i boschi verdi per accumpagnalli.
U cunfini biancu scrive e capanne è e case accatastate sò più artistiche. L'acellu si trova nantu à a fissa, è e rose scalate si sò cullate tranquillamente in e ringhiere. I fiori circundanu a scola elementaria. I cantoni di u paese sò belli. Diventà un picculu ortu.
Fighjendu a figura in terra, si stende è poi s'hè accurtata, ricurdendu u tempu quandu era adolescente, si hè rivelata cusì spenserata, è a melodia di "Little Boy" sunava in e mo orecchie, chì era assai adatta per u scena.

qweasd fvqwes

In a pista di gomma, u pratu hà pigliatu pocu à pocu u culore di u vaghjimu, è un pocu osmanthus hà sbucciatu nantu à l'arburi. Quandu u ventu soffiava, u prufume sburdava finu à l'apice di u core. U culore di vaghjime di u giardinu era pienu, è u muru ùn pudia micca esse chjusu. Nantu à u muru di u campus, ci era un I dipinti dipinti à a manu riprisentanu a bellezza naturale è piattanu l'innocenza di i zitelli di l'adulti.

cxcwwdad

Pezzi di pannelli acrilici culuriti ponu ancu creà una scola ideale in u vostru core. Quale dice chì i sogni ùn ponu esse chè sogni. Quandu i sogni si riflettenu in a realità, scoprenu chì u mondu pò esse cusì bellu.

qwedfas

Mani nantu à e porte è e finestre, a temperatura di a luce hè lasciata in u vetru, è l'ombre nantu à i vetri di vetru anu ancu una brillantezza, l'anguli di a bocca sò alzati, è u mondu hè più maravigliu.

wqwqsdw

U felice viaghju in u lagu Qiandao hè ghjuntu à a so fine. Stu viaghju hà micca solu rinfurzatu a relazione trà i membri di u dipartimentu, ma hà ancu permessu à tutti di accoglie u prossimu travagliu cun un umore megliu. Continuemu à travaglià duru è continuemu un felice viaghju l'annu prossimu


Tempu di posta: Dic-23-2020