Progressu infinitu- a Riunione Annuale Mia Creative 2018

U tempu vola, è in un batter d'ochju, u 2018 impegnatu hè andatu, è u novu sperante 2019 hè ghjuntu. U 28 di ghjennaghju, a Riunione Annuale F&S 2019 si hè tenuta in Sanding New Century Grand Hotel. À a riunione annuale, a direzzione di a cumpagnia è tutti i culleghi si sò riuniti per riassume u passatu è scrive un novu capitulu. Aspettendu l'annu novu, ghjunghjeremu inseme à novi scopi è nutriremu speranze nove.

dsaw

A scena di a riunione annuale era piena di passione è entusiasmu

vfvfsa

À u principiu di a riunione, a nostra CEO Ms.Wang è a direzzione di vari dipartimenti sò entrati in scena per annunziare u riassuntu annuale è u pianu. Fighjendu in daretu à u 2018, in questu annu, u persunale di a sucietà hè aumentatu gradualmente, a scala hè stata continuamente ampliata, è e vendite di a cumpagnia anu ottenutu una crescita costante. Quessi sò inseparabili da u travagliu duru è a dedicazione di tutti i membri. Spergu chì in u 2019 chì vene, F&S serà più brillanti per via di a dedicazione è a persistenza di ogni membru!

svaqwd

U nostru direttore d'impresa è direttore di l'acquistu hà tenutu ancu discorsi, riassuntendu a situazione di vendita è d'acquistu di l'annu scorsu

dqwds

fvasdx

A riunione hà ancu elogiatu u dipartimentu di supportu eccezziunale, a squadra d'affari eccezziunale, u premiu per u novu arrivatu, u premiu di u spiritu di serviziu, u megliu documentariu d'appalti, u megliu assistente d'impresa è altri premii, è hà preparatu premii è ricumpensa fondi per i vincitori è i dipartimenti premiati.

hgfs dsvds2 fsdvc wqefsdf htrgef uityevc qexczs qetrvd cxvads qwesdsa cbdf wqeqwsd bdgfws xzcsadwqd dqwsac

In particulare, a finale di u Premiu à u Cuntribuu Eccezziunale, chì hà inviatu una vittura à Ms. Zheng, u supervisore di l'acquistu chì serve a cumpagnia dapoi dece anni, hà veramente causatu una sensazione in u publicu! Ms.Wang hà espressu a so profonda gratitudine à a Direttore Ms. Zheng per l'ultimi deci anni, è Ms. Zheng hà ancu espressu emotivamente a so gratitudine per a cultura di deci anni di F&S. Parlendu di l'anni di lotta in l'ultimi deci anni, tramindui versanu lacrime è anu cummossu tutti i culleghi in scena.

rwqdsdas dwadw eefsad

Grazie per a ricunniscenza è e ricumpense di a cumpagnia à i membri. Ogni impiegatu chì vince u premiu continuerà à travaglià duru, è l'impiegati chì ùn anu micca vintu u premiu seranu ancu capaci di migliurà si è di stà nantu à u podium di a vita in questu ambiente cumpetitivu è motivante.
In questa riunione annuale, a cumpagnia hà ancu furnitu una tappa per i membri per mostrà se stessi è a so squadra. Durante u tempu di a cena, i partenarii di vari dipartimenti anu purtatu spettaculi meravigliosi è vertiginosi, intercalati cù u sorte di lotterie attese, tutti eranu pieni d'amore In a festa gioiosa di a famiglia F&S, i cori di tutti i membri sò più vicinu à a risa.
Cù l'annunziu di u terzu, secondu è primu premiu, ondate di climax sò state messe in ballu à a cena di a festa annuale, è u cantu, l'applausi è e viveri anu fattu ribombu nantu à a scena!

fwasd trwe

U gluriosu 2018 hè passatu, è un annu pienu di speranza è sfide vene tranquillamente. L'annu scorsu, avemu surrisu, luttatu è racoltu. Di fronte à u 2019, simu pieni di speranza è di passione. Lasciaci arricà e maniche è travaglià di più per creà un Avvene megliu!

wqfsdsa


Tempu di posta: Dic-22-2020